12 Ekim 2021 Salı

10 Sürpriz Randevu || Ashley Elston

Kitabı incelemek için: Goodreads

***
Bırak ailen her şeyi daha da tuhaflaştırsın.

Sophie’nin yeni yıldan tek dileği erkek arkadaşıyla biraz yalnız kalıp özgürlüğün tadını çıkarabilmekti ama ona sürpriz yapmak için gittiği partide ortaya çıktığı üzere özgürlük peşinde olan yalnız kendisi değildi.

Dünyası başına yıkılan Sophie, Noel tatili için Nonna’nın evinde toplanan geniş ailesinin yanında biraz olsun avunmayı umuyordu. Torununun kendine acımasına seyirci kalmak istemeyen Nonna hemen zekice bir plan kurdu: Her birini farklı bir aile üyesinin seçeceği on randevu.

Bazıları felaketle sonuçlanabilecek bu randevuları atlatabilmek için Sophie’nin, kuzenleri Olivia’yla Charlie’nin ve tabii yan komşuları Wes’in yardımlarına ihtiyacı vardı. Efsane Dörtlü güçlerini yeniden birleştirmişken, ikinci şans peşine düşen eski sevgililer ya da imkânsız aşklar onları yıkamazdı… değil mi?
***
Bu kitap neden bu kadar kısaydı? O kadar güzel, o kadar tatlıydı ki asla yetmedi.🥺Bir bu kadar daha sayfası olsaydı kesinlikle benden mutlusu olmazdı.❤️
Lisenin son yılında olan Sophie, Noel tatilini büyükannesi Nonna’nın evinde kalabalık ailesiyle geçirmeye karar veriyor. Nonna’nın evine gitmeden önce erkek arkadaşı Griffin’e sürpriz yapmak isterken kendisi bir sürprizle karşılaşıyor. Kalp kırıklığıyla soluğu Nonna’nın evinde alan Sophie’nin hâli Nonna’nın gözünden kaçmıyor tabii ve Nonna, Sophie’yi yeniden neşelendirebilmek için bir plan yaparak aile üyeleriyle birlikte Sophie için 10 kör randevu ayarlıyor. Sophie o an gelene dek kiminle randevuya çıkacağını bilmiyor. Ve bizler de randevularda neler yaşadığını okuyoruz buradan sonrasında.

“Bir de o herif sadece tembelleşmiş olabileceklerini söylemeye cüret etti,” dedi Wes. “Yeterince gayret sarfederlerse ilişkilerinin eğlenceli olduğu zamanlada dönebilirlermiş. Demek istediğim, insanlar uzun süre aynı kişiyle birlikte olduklarında kuşkusuz ki tembelleşirler ama bu yine de mutlu olmadıkları anlamına gelmez. Veya eğlenmedikleri. Eğer tembellik bir ilişkiyi bozmak için yeterliyse, o hâlde belki de ortada sadece tembellik etmekten daha büyük bir yanlış vardır.”

Kitap tatlı bir aşk hikayesi olmasının yanında aslında bir aile hikayesiydi. Sophie’yi mutlu etmek için herkesin çabalaması çok güzel ve çok değerliydi bence. Herkesin sahip olmak isteyeceği türden bir aileydi ve çok güzel bağ vardı aralarında gerçekten. Ama tabii Şeytani Jo’ları ve Maggie Mae Yenge’yi ayrı tutuyorum, onlar dışında herkesi çok sevdim diyebilirim.😂
Sophie’nin kuzenleri Olivia ve Charlie ile çocukluk arkadaşları Wes’in ilişkilerini ayrıca çok sevdim. O kadar güzellerdi ki😍😍 Muhteşem dörtlümüzün birbirlerinden uzak olmalarının ve yanlış anlamaların getirdiği soğukluğu bu süreçte ortadan kaldırmalarını okumak da çok güzeldi.🥰

“Keşke ben olsaydım,” dedi Wes usulca ve başım hızla havaya kalktı.
“Sahi mi?” diye sordum.
Sandalyeden kalkarak yavaşça bana doğru ilerledi. “Keşke tüm randevulara benimle çıksaydın.”


Kitabın ilk birkaç bölümünde aslında Sophie’nin kalbini kimin çalacağını görüyoruz ama bu asla olumsuz etkilemedi beni. Başka birinin olması kesinlikle istemezdim hatta.🙃 Sadece onları keşke daha fazla bir arada görebilseydik diyorum. Onlar da biz de bir araya gelmelerini çok bekledik bence ve keşke daha fazlasını okuyabilseydik.
Yaşları da beni rahatsız etmedi açıkçası. Ama daha büyük olmuş olmalarına hayır demezdim. O zaman çok çok daha iyi olabilirdi. Ama bu haliyle de benim için 5⭐️’lık bir kitap oldu.💃🏻
Bence bu tatlı hikayeyi biraz bile olsa merak ediyorsanız hiç tereddüt etmeden hemen okumalısınız.❤️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder