30 Nisan 2019 Salı

It Ends with Us || Colleen Hoover

Kitabı incelemek için: Goodreads
***
Sometimes it is the one who loves you who hurts you the most.

Lily hasn’t always had it easy, but that’s never stopped her from working hard for the life she wants. She’s come a long way from the small town in Maine where she grew up
— she graduated from college, moved to Boston, and started her own business. So when she feels a spark with a gorgeous neurosurgeon named Ryle Kincaid, everything in Lily’s life suddenly seems almost too good to be true.

Ryle is assertive, stubborn, maybe even a little arrogant. He’s also sensitive, brilliant, and has a total soft spot for Lily. And the way he looks in scrubs certainly doesn’t hurt. Lily can’t get him out of her head. But Ryle’s complete aversion to relationships is disturbing. Even as Lily finds herself becoming the exception to his “no dating” rule, she can’t help but wonder what made him that way in the first place.

As questions about her new relationship overwhelm her, so do thoughts of Atlas Corrigan — her first love and a link to the past she left behind. He was her kindred spirit, her protector. When Atlas suddenly reappears, everything Lily has built with Ryle is threatened.
 

***




🌸“I kiss her on the forehead and make her a promise. “It stops here. With me and you. It ends with us.”


Colleen Hoover yine beni mahvetti! 
Bu kitap açıklayamadığım bir şekilde beni kendine çekiyordu ve epey bir zaman sonra nihayet kendimi bir anda kitaba başlamış buldum. Başladığım zamandan beri de aklım fikrim sürekli kitaptaydı. Bir yandan hemen bitirmek isterken diğer yandan asla bitirip yıkılmak istemiyordum. Ama elbette sabırsız tarafım galip geldi ve nasıl akıp gittiğini anlayamadan bitirdim. Ve evet, yıkıldım!
Ne yalan söyleyeyim içten içe biliyordum beni bu hale getireceğini. Bazen daha okumaya başlamadan, bazı kitapların bana nasıl etki edeceğini kestirebiliyorum, bu da onlardan biri oldu. Spoilerdan nefret ettiğim için fazla bir araştırma yapmadan duygularımla karar verdim okumaya. Dolayısıyla gerçekten neyle karşılaşacağımı bilmiyordum. Ama böyle bir olay örgüsünü asla beklememiştim. 
Olanlardan elbette bahsetmeyeceğim. Bence öyle çok daha etkili olacak kitap. 
Ama şunu söyleyebilirim, Lily çok güçlü, çok güzel bir kadın. Onu öyle çok sevdim ki, onunla birlikte mutlu olup onunla birlikte yıkıldım kitap boyunca. O ne yapacağını bilemediği anlarda benim de canım çok yandı. 
Ryle konusundaysa... kalbim çok kırık.💔 Hatta paramparça diyebiliriz. Ben hiç böyle bir şey olmasını beklemiyordum, çok hazırlıksız yakalandım haliyle. 
Atlas konusunda da buruğum. Kaybedilen çok fazla zaman var ve kolay kolay göz ardı edemiyorum bu kadar zamanı. Ama Atlas’ı daha fazla görmek isterdim kitapta. Evet günlük kısımlarında hikayenin tam ortasındaydı fakat daha sonralarda çok geri planda kaldı bence. O epilog için kitapta biraz daha fazla görünür olmalıydı bence. 


🌸"You can stop swimming now, Lily. We finally reached the shore."

Sonuç olarak bu kitaba bence kesinlikle şans vermelisiniz. En beğendinim CoHo kitabı artık bu sanırım. Gerçekten hala neden çevrilmediğini anlayamıyorum. Bence bir an önce çevrilmeli ve çok daha fazla insana ulaşmalı, güç vermeli.🌸


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder