8 Temmuz 2017 Cumartesi

Tatlı Bela || Jamie McGuire

Kitabı incelemek ve satın almak için: Goodreads || D&R || KitapYurdu || Okuoku

🦋🦋🦋
Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy karanlık geçmişiyle arasına mesafe koymuş olan, alkol kullanmayan, küfür bile etmeyen kendi halinde bir kız, fakat hayatını dövüşerek kazanan ve vücudu dövmelerle kaplı yakışıklı Travis Maddox onun hayatını değiştireceğe benziyor.

İyi kız ve kötü çocuk… Bu birliktelik bir aşkın mı habercisi yoksa bir felaketin mi?

Tatlı Bela sadece bir “bestseller” değil, uluslararası bir fenomen. Yayımlandığı günden beri tüm dünyada büyük yankı uyandıran bu kitabı okumayan kalmayacak.
🦋🦋🦋

"Berbat bir halde olduğumuzu biliyorum tamam mı? Ben dürtüsel davranıyorum ve çok fevriyim ve senin için daha önce kimse için hissetmediğim şeyleri hissediyorum. Sen bir an benden nefret ediyormuşsun gibi davranıyorsun, bir sonraki an beni istiyorsun. Ben hiçbir şeyi doğru yapamıyorum ve seni hak etmiyorum... ama seni köpek gibi seviyorum Abby. Seni daha önce kimseyi ya da hiçbir şeyi sevmediğim gibi seviyorum. Sen yanımdayken içki ya da para ya da dövüş ya da tek gecelik ilişkilerin bir değeri kalmıyor... tek ihtiyacım olan sensin. Tek düşündüğüm sensin. Tek hayal ettiğim sensin. Tek istediğim sensin."

Motorlu,dövmeli ve yasallıkla uzaktan yakından alakası olmayan dövüşlere katılan Travis Maddox var karşımızda... Anlayacağınız tam bir bela...Ama en "tatlı"sından!  Ve sırlarla dolu geçmişinden kaçan masum(!) kızımız Abby var. Aşkları kaçınılmaz tahmin edeceğiniz üzere, klişe gözüktüğünün farkındayım fakat güzel işlendiği sürece klişelerle pek bir sorunum yok açıkçası.


"Neredeyse her gece senin uyumanı seyrediyorum. Öyle huzurlu oluyorsun ki. Bende öyle bir huzur yok. İçimde her zaman kaynayan bir kazan gibi öfke, hiddet var- senin uyumanı izlediğim zamanlar hariç. " 


Abby'nin gizli bir geçmişi ve aynı şeyleri yaşamamak adına planları var, buna beraber olabileceği kişinin nasıl birisi olabileceği de dahil. Ki bu halleriyle beni çileden çıkardı kitap boyunca. Sürekli hislerini görmezden gelmesi, Travis şüpheye yer bırakmayacak şekilde kendininkileri sürekli hatırlattığı halde, Travis'i uzak tutmaya ve ondan uzak durmaya çalışmalarıyla tam bir faciaydı benim için. 

"Seninle tanıştığım ilk andan itibaren sende ihtiyacım olan bir şeyin olduğunu anlamıştım. Şu işe bak ki sende olan bir şey değilmiş. Senmişsin. "

Travis Maddox ise büyüleyiciydi. Karşı konulmaz derecede hem de! Abby'nin hayatına girmesiyle başlayan değişimi, duygularına sahip çıkışı çok, çok güzeldi. Ve öyle güzel seven bir adamdı ki... Hayran olmamak elde değil. 🙈

Özetle çok güzeldi ve ben çok sevdim. Hatta hiç bekletmeden Ayaklı Bela'ya başladım bile.💃🏻


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder