2 Ekim 2015 Cuma

MARSLI || Film Yorumu



***
Vizyon Tarihi : 2 Ekim 2015
Yapım : ABD,2015
Tür : Bilimkurgu
Oyuncular : Matt Damon,Jessica Chastain,Christen Wiig,Jeff Daniels,Michael Pena,Chiwetel Ejiofor,Sean Bean,Kate Mara,Sebastian Stan
Yönetmen : Ridley Scott
Senaryo : Drew Goddard
Orijinal Fikir : Andy Weir
***

 Marslı kitap yorumu için tık : tık tık




 Herkese merhabaa :)  Bugün Marslı için buradayım. Bu yorum hayranlık dolu olacak,şimdiden uyarayım.:)
Filmin çıkışı için gün sayıyordum adeta ve tabii vizyona girer girmez soluğu sinemada aldım. Ve sonuç; muhteşem!
Ben bazı kitapların,özellikle de sevdiğim kitapların filmle birleşip daha da devleşmelerini çok istiyorum.Marslı da bunlardan biriydi ve bence bunu fazlasıyla başardı. 

Oyuncular,oyunculuklar harikaydı bence. Hangi rolde olduklarının hiçbir önemi yok,hepsi o kadar iyi oynamış ki muazzam olmuş. Ve tabii Matt Damon...Efsaneydi. Mark Watney için başka birini düşünemiyorum hiç. Kusursuz bir seçim olmuş kendisi :) Harikasın adam,ne diyeyim daha.
Sahneler,görüntüler,efektler çok sağlamdı,her anı kesinlikle göz doyurucuydu. Filmin bir saniyesini bile kaçırmamak için pür dikkat izledim.

Müzikler,Mark her ne kadar sevmese de, çok iyiydi bence. Ben bayıldım. 
Duyguların işlenişi de muhteşemdi bence. Mars'ta tek başına olma hissi,Mark'ın yalnızlığı bence çok güzel aktarılmıştı. İşin duygu boyutunda sağlam çalışılmış,inanılmaz bir emek harcanmış. Ve bunun da altından başarıyla kalkılmış. 
Son olarak kitabın sonu biraz eksik kalmıştı bana göre ve filmde ekleme olmasını çok istiyordum ki öyle de oldu. O son kısmın da eklenmesiyle çok çok daha güzel olmuş. 
Bana göre her şeyiyle dopdolu,muazzam bir uyarlama olmuş. Şimdiden tekrar izlemek istiyorum. Sakın kaçırmayın bence. Mutlaka izleyin. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder