12 Ekim 2015 Pazartesi

KARANLIKTA BULDUM SENİ || A. MEREDITH WALTERS

Kitabı incelemek ve satın almak için : Goodreads || D&R || KitapYurdu

***
"Sen beni karanlıkta buldun ve kendimden kurtardın. Seni sonsuza dek seveceğim." Maggie Young, kendi deyimiyle, küçük bir kasabada, süper not ortalaması ve sıradan okul aktiviteleriyle yaşayıp giden sıradan bir kızdır. Normal bir ailesi, normal bir okulu, normal arkadaşları, kısacası normal bir hayatı vardır. On sekiz yaşına girmek için gün sayan Maggie, artık sıra dışı bir şeyler yaşamak, tutkuyla sevebileceği bir şeylere sahip olmak ister. Ve Kader Karşısına Clayton Reed'i Çıkartır…

Clayton Reed. Kasabadaki yeni çocuk. Kimseye yüz vermeyen gizemli yakışıklı. Geçmişinden kaçıp sığındığı bu küçük kasabada, her şeyden ve herkesten uzak durmaya kararlı. Maggie Hariç…

Herkesten köşe bucak kaçan Clayton, dış dünyayla arasına kalın duvarlar örse de Maggie o duvarların ardında neler olup bittiğini öğrenmeye kararlıdır. Çünkü tanıdığı hiç kimseye benzemeyen bu gizemli yabancıya deliler gibi âşık olmuştur. Ama o duvarların ardında yaşananlar Maggie'nin tahmin edebileceğinden çok daha korkunçtur. Clayton çok geçmeden adeta bir kelebek gibi Maggie'nin ışığına kapılıp özgürleştiğini sanır, Maggie ise Clayton'ın karanlığına hapsolur. Gün geçtikçe büyüyen bu karanlık, ikisini de yavaş yavaş yutarken onlar aşklarının her şeyin üstesinden geleceğine inanmaya devam eder. Çünkü delice bir aşktır onlarınki. Ya da belki sadece delilik… New York Times çok satan yazarı A. Meredith Walters'tan kırık bir "ilk aşk" hikâyesi...

***



  Merhabalarr :) Elimde epey sürünen bir kitap için burdayım şuan.
O kadar sevmeyerek okudum ki kitabı,bittiğine çok seviniyorum şimdi. Bir ara bırakacak gibi oldum hatta ama yarım bırakmayı hiç sevmediğim ve istemediğim için kendimi zorlaya zorlaya bitirdim kitabı. Şimdi,gelelim kitaba:

  Bir kez, ilk defa ana karakterlerin ikisini de hiç sevemedim. Maggie,kusura bakmayın ama gerçekten,aptal bir kız ve ben aptal karakterlerden nefret ediyorum. Şöyle ki, erkek arkadaşının yaptığı onca şeyi saçma sapan bahanelerle,"ama onu çok seviyorum"larla affedip,hiçbir şey olmamış gibi devam eden bir karakter. Onun içir her şeyi,herkesi bir çırpıda silip atan bir karakter. Ve eklemezsem olmaz,sonuna kadar gurursuz bir karakter. 
"Beni görmezden gelmiyordu. Hatta benim dünyadaki tek amacım onu gıcık etmekmiş gibi davranıyordu. Benim yanımdayken asabiydi,kısa cümleler kuruyordu ve okuldaki gibi asosyal değildi. Ben de buna bayılıyordum. Çok gariptim. "



Bence de çok gariptin Mags! Bu paragraf Maggie'nin nasıl bir karakter olduğunu anlamanız için çok iyi bir örnek bence. Yahu paragraftan gurursuzluk akıyor!!!
  Clay ise başlarda sürekli badboy havalarında takılıyor anlayacağınız üzere. Ve kitap ilerledikçe Clay'in dengesizlikleri gün yüzüne çıkıyor. Ben gerçekten çok sinirlendim okudukça bu dengesizliklere. 5 dakika bile geçmeden tamamen bambaşka biri olup çıkıyordu Clay ve bu halleri beni çok rahatsız etti. Tüm bunların sebebini öğrendiğimde de benim için hiçbir şey değişmedi. Hiçbir şekilde hafifletici bir sebep olmadı yani. Ve yine söylemeden geçmeyeyim,Clay bencil bir karakter.Ayrıca Clay'in defalarca özür dilemeleri boğdu beni.I-ıh katlanılır gibi değildi yahu!

  Kitabın genelinde bir soğukluk vardı bana göre. Yoğun şeyler hissettirmeliydi bana göre ama o duyguyu bir türlü bulamadım kitapta. Sanırım bu yüzden de hiç sevemedim. Fazla amatörceydi bence. Sevenler var mıydı bilmiyorum ama benim için hiç iyi bir seçim değildi. Almak için acele edilmiş bir kitaptı sanırım. Henüz çevrilmedi ama çevrilirse de seriye devam edeceğimi hiç sanmıyorum. 
Siz de yorumlarınızı belirtirseniz çok sevinirim.:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder