25 Haziran 2019 Salı

Karanlık Yalanlar || Alessandra Torre

Kitabı incelemek için: Goodreads
***
Bu bir aşk hikâyesi ama okuması kolay olanlardan değil...

Brant:
Yirminci yaş gününde bir teknoloji milyarderi oldu. Benimle üç yıldır beraber. Dört kere evlenme teklif etti. Dört kere reddedildi.


Lee:
Ev hanımlarıyla aşna fişne yapmadığı zamanlarda çim biçiyor. Elleri ve vücudunun diğer parçaları son derece yetenekli. Bilse de bilmese de, iki yıldır benim tarafımdan takip ediliyor.

Durmayın. Yargılayın beni. Benim aşkımın nelere yol açtığı hakkında en ufak bir fikriniz bile yok. Daha önce bu hikâyeyi duyduğunuzu düşünüyorsanız güvenin bana… duymadınız
 

***

Aklım şu an karmakarışık. Bu neydi böyle!?
Kitap hakkında o kadar çok olumlu yorum gördüm ki, meraktan çıldırmış halde başladım okumaya. Ve gerçekten katılıyorum o yorumlara. Kitap, kapağından çok daha fazlası.
Kitabı okumaya karar verirseniz olası sinir krizlerine hazırlayın bence kendinizi. Kitabın çok büyük bir kısmını sinir kriziyle ve Layana’nın yaptıklarına çıldırmakla okudum. Gerçekten çok büyük bir kısmında ondan nefret ettim, Brant’e bunu yaptığı için ondan her saniye nefret ettim ve asla anlam veremedim. “Aaaah yeter artık, neyse şu sır söyleyin, daha fazla tahammül edemiyorum!” evresinden geçtim, kitabı yarım bırakmamak için direndim. Ve sonra... 💥 Olanlar oldu, gerçekler ortaya çıktı ve ben şok içinde öylece kaldım. Tüm hislerim tepetaklak oldu.
🖤“Gerçek aşk insanları düşüncesizce davranmaya itiyor, risk almalarını ve fedakarlık yapmalarını sağlayabiliyor. Gerçek aşk, sınırlarımızı zorlayıp daha iyi olmak için can atmamızı ve elimizde olanları korumamız için savaşmamızı sağlıyor. Ben bu aşk için savaşacağım. Yaşan söyleyeceğim. Çalacağım. O, bunların hepsine değer. Kağıt üzerinde korkunç bir çiftiz. Benim hiç ışığım yok, Layana ise ışıkla dolu. Ben ciddiyim, o eğlenceli. Ama kağıdın dışında, işte orada bizim sihrimiz meydana çıkıyor. Ben, daha fazla onun gibi olmak istiyorum. Onun gülüşlerini dinlemek ve bunların sebebi olmak istiyorum.
Onu tüm kalbimle seviyorum. O da aşkıma çılgınca karşılık veriyor. Bu aşk, söylenmemiş tüm gerçeklere değer. Gizli kalmış yalanlara değer.”
 
Ayrıca, gerçekleri öğrenene dek Lee’yi sevdiğimi söyleyemeyeceğim. Çünkü Brant o kadar ince, o kadar düşünceli ve o kadar aşıktı ki Layana’ya... Onu bırakıp Lee’yi sevmek mümkün değildi benim için. Ama söylemeden geçmeyeyim, Lee ve Layana’nın vedası epey kalbimi kırdı.💔 

🖤“Birini gerçekten sevdiğinizde çekip gidemiyorsunuz. Onlar ne yaparlarsa yapsınlar. Ağızlarından ya da beden dillerinden ne yalanlar dökülürse dökülsün kendinizi onların yelkenine sıkıca bağlıyorsunuz ve bu bağ ne kadar ince olursa olsun orada olmak için yemin ediyorsunuz. Rüzgarın sizi istediği yere sürüklemesine izin veriyorsunuz. Burası bir enkaz olsa bile... Burası sizi ikiye ayırsa ve iyi olan her şeyi öldürse bile...”


🖤”Seni seviyorum. Senin her karanlık ve aydınlık parçanı seviyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder