3 Ocak 2016 Pazar

Kocan Kadar Konuş Diriliş


Kocan Kadar Konuş izlediğimde beni kendisine hayran bırakan uyarlamalardan biriydi. Sizler de biliyorsunuz ki uyarlama filmlerde biz okuyucular genellikle pek tatmin olamıyoruz. Hep kitabın yeterince uyarlanamadığından,filmde çok fazla eksik olduğunundan yakınır dururuz. 



Ama ilk filmi izlediğimde beni öncelikle bu yönüyle çok etkilemişti. Filmde öyle eksikliğini hissettiğim bir şey yoktu. "Bir kitap ancak bu kadar güzel uyarlanabilir." demiştim hatta. Kitap ilk çıktığında birden o kadar iyi yorumlar gelmeye başlamıştı ki ben de merak ederek almıştım itiraf etmek gerekirse,öyle çok büyük beklentilere girmemiştim. Ama okuduğumda böyle beğenilmesinin nedenini kavramıştım.Ve filmle bu beğeni taçlanmıştı bana göre. Derken ikinci kitap çıkınca hemen almış,okuyup bayılmış,film için gün sayar olmuştum. Epey bir bekledik,buna değdi mi derseniz kesinlikle değmiş diyebilirim.Açıkçası biraz korkmuştum o güzelliğin bozulmasından çünkü siz de biliyorsunuz ki sevdiğimiz serilerin devamında genelde hayal kırıklığına uğrayabiliyoruz. Ama yine her şeyin altından ustaca kalkmayı başarmışlar. 

Öncelikle oyuncular kesinlikle muazzamdılar. Ben zaten büyük bir Ezgi Mola hayranıyım. Ve onun Efsun'a çok yakıştığını düşünüyorum. Sinan derseniz Murat Yıldırım ustaca altından kalkıyor rolün. İkisinin uyumunu gerçekten seviyorum. Diğer oyunculara da tek tek değinmek isterdim yalnız bu yazı bitmez sonra :))) ama şunu söyleyeyim Hümeyra'nın Cavide Hanım olacağını duyduğumdan beri rolün hakkını fazlasıyla vereceğini düşünüyordum ki öyle de olmuş. Gerçekten müthiş bir emek var ortada.

Gelelim beni kitapta en çok etkileyen kısma...Okuyanlar eminim hatırlar. Efsun'un parkta tanıştığı bir kadın vardı...fazla da ayrıntıya girmeyeyim,siz anladımız bence :)) Ben bu kısmı filmde görmeyi çok istesem de içten içe olmayacağını biliyordum ve maalesef yanılmadım. Tek eksiği buydu benim için. Ama onun dışında da film kesinlikle enfesti. Güzel bir film izlemek istiyorsanız kaçırmayın sakın!
Fragmanı da buraya bırakıyorum :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder