3 Şubat 2017 Cuma

Başka Dilde Aşk || Mia Sheridan

İncelemek ve satın almak için : Goodreads || D&R || KitapYurdu



***
New York Times, USA Today ve Wall Street Journal Çoksatan Romanı Başka Dilde Aşk, korkunç bir gecenin hatıralarına zincirlenmiş bir kadının ve sevgisiyle o zincirleri kırabilecek adamın hikâyesi. Geçmişin acı yüklü izlerini taşıyan sessiz bir adamın ve sesini bulmasına yardım edebilecek kadının hikâyesi. Acının, kaderin ve aşkın iyileştirici gücünün hikâyesi…
***









"Sessizliği getirdin sen, 
Duyduğum en güzel sesti,
Çünkü senin olduğun yerdi. 
Şimdi bunu benden alıyorsun. 
Ve artık dünyamdaki tüm o sesler,
Kırık kalbimi tamir edebilecek kadar yüksek seste değil. 
Sonsuz, uçsuz bucaksız yıldızlara bakıyor ve fısıldıyorum. 
 Bana geri dön,
 Bana geri dön,
 Bana geri dön. "


Bazen bir kitaba başlamadan önce bitirdiğinizde neler olacağını hissedersiniz. Başka Dilde Aşk benim için geleceğini gösteren kitaplardan biriydi anlayacağınız.Kitaba başlamadan önce bitirdiğimde çok fazla etkilenmiş olacağımı biliyordum. Ve bu düşüncemde yanılmadığım için, beklentimi fazlasıyla karşıladığı için epey mutluyum. ❤️

Bree Prescott... Babasının ölümünden ve beraberinde yaşadığı olaylardan kaçmak istiyor ve yolu bir kasabaya düşüyor.  

"Ağzımı açtım ve çığlık attım. Çığlık attım ama oda sessiz kaldı." 

Archer Hale... Gırtlağına denk gelen kurşun yüzünden sesi elinden alınmış, yaşadığı kasabasındaki herkes tarafından dışlanmış, umursanmamış, yalnızlığa mahkum edilmiş, kusursuzluğunun farkına varılmamış bir adam. Yaşadığı onca trajedi yetmezmiş gibi bir de amcasının yanında, onun yüzünden hayattan izole edilmiş bir şekilde büyümek zorunda kalıyor. Günlerce kimseyi görmüyor, tüm gününü projelerini gerçekleştirerek ve kitap okuyarak geçiriyor.

Ve tahmin edeceğiniz üzere hayat bu iki güzel karakteri bir araya getiriyor. Ondan sonrası ise mükemmeldi diyebiliyorum yalnızca. Archer ile Bree beraber o kadar güzeldi ki... Ben Archer ve Bree'nin yaralarını birlikte sarışlarını okumaktan büyük bir keyif aldım. Aşkın iyileştiriciliği öyle güzel işlenmiş ki kitaba, bayıldım! 

"Bir tane bile söylemeden binlerce kelime konuştuk. "

Archer Bree'yi öyle güzel seviyor ki... Kaybetmekten delice korkuyor, normalde asla yapmayacağı şeyleri onun için yapıyor. Utanıyor, yüzü kızarıyor... Kibar, nazik, düşünceli, sahiplenici, delicesine aşık bir adam. İnanın bu sıfatları daha da arttırabilirim fakat asla hiçbiri tam olarak ne demek istediğimi anlatamayacak. Ahh, Archer anlatılacak bir karakter değil, gerçekten. Onu kesinlikle okuyarak keşfetmek gerekiyor. 

"Benden kaçma, sana seslenemiyorum benden kaçma!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder